Τρίτη 6 Μαΐου 2014

«αριστερή κουλτούρα» Γράφει ο Λάκης Γιαννιδάκης για τον Βαγγέλη Χουσελά

Γράφει ο Λάκης Γιαννιδάκης

«Δυστυχώς είχα πιστέψει ότι ο Βαγγέλης Χουσελάς έχει ψυχή και δεν τρέχει σαν «λαγός» για να αποφύγει την αλήθεια.
Βαγγέλη η συζήτηση για το τζιπ του Αλέκου έγινε όπως ακριβώς το περιγράφω.
Μου είπες ότι ακριβώς γράφω. Αυτά μου τα είπες στην μπάρα του καφέ ΕΦΕΤΕΙΟ και μάλιστα τα άκουσε άνθρωπος που καθόταν δίπλα και με περίμενε να τελειώσω και να με δει. Σε ρώτησα μάλιστα αν μπορώ να τα δημοσιεύσω και μου είπες επί λέξει: «Δημοσίευσε τα .Εγώ Λάκη φορώ παντελόνια! Δεν μασάω τα λόγια μου!»
Τώρα τι είδους παντελόνια φοράς είναι μια άλλη ιστορία! Δεν είμαι τρελός να «γεννήσω» ότι μου είπες από το μυαλό μου. Και για την αυθεντικότητα του διαλόγου που περιγράφω και θα βεβαιωθεί από αυτήκοο μάρτυρα,  εγώ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ  σε το ότι ποιο ΙΕΡΟ και ΠΟΛΥΤΙΜΟ στην ζωή μου!  Εσύ Βαγγέλη;
Κοιτάξου σε έναν καθρέπτη και καμάρωσε τον εαυτό σου για το ψέμα σου και την υποκρισία σου! Κρίμα ρε Βαγγέλη και σε είχα για παλικάρι. Ειλικρινά κρίμα δεν σε περίμενα γι …κωλοτούμπα!
Και μόλις διάβασες το άρθρο αν το θεωρούσες «αναληθές» θα μπορούσες να με πάρεις ένα τηλέφωνο και να μου ζητήσεις εξηγήσεις. Και όχι να στείλεις επιστολή διάψευσης σε ΜΜΕ που δεν έχουν καμία σχέση με το άρθρο το δικό μου.
Κρίμα ρε Βαγγέλη! Ειλικρινά κρίμα!
Γιατί δεν έστελνες την επιστολή την δημοσιεύσω εγώ;
Μπορείς να δημοσιοποιήσεις και το «πάρε –δώσε» που είχες με τον Πνευματικό και την αγωνία του τελευταίου πότε θα  στείλεις την επιστολή για να δημοσιευτεί; Αυτή είναι η «αριστερή σου κουλτούρα» κ.Χουσελά;
Λάκης Γιαννιδάκης»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Θέματα για ανάρτηση >>> Kiato.press@gmail.com

Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών του ιστολογίου μας, αντιθέτως, τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και όσα περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο.