Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Ευχαριστώ ως μέλος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σικυωνίων


Ευχαριστώ ως μέλος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σικυωνίων

Επιτρέψτε μου Αγαπητοί Προσωπικοί μου φίλοι, να χρησιμοποιήσω ένα απρόσωπο μέσο κοινωνικής δικτύωσης αν και δεν συνηθίζεται ,για να εκφράσω ένα μικρό αλλά και ένα μεγάλο ευχαριστώ ως Άνθρωπος και μετά ως μέλος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σικυωνίων :
Eυχαριστώ λοιπόν τον Δημοτικό Σύμβουλο και Αντιπρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σικυωνίων κ.Δημήτριο Ζάρκο καθώς και τον Πρώην Πρόεδρο Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σικυωνίων κ.Σωτήριο Μενούνο για την αναφορά που κατέθεσε εναντίον μου την 28/11/2013 την οποία συναποφάσισαν και κατέθεσαν αλλά και την 22/01/2014 ενώπιον της κ.Εισαγγελέως , όπως επίσης και τον Δημοτικό Σύμβουλο και επίσης μέλος Δ.Λ.Τ Σικυωνίων κ.Παύλο Χρυσικό που συναποφάσισε την κατάθεση πολυσέλιδης αναφοράς εναντίον μου ενώπιον πολλών Υπηρεσιών, την 28-11-2013 η οποία συντάχθηκε με έξοδα του Λιμενικού Ταμείου Σικυωνίων.
Ειλικρινά μετά το Συμβούλιο της 27/06/2013 οπότε και χρησιμοποιήθηκε απο τον απερχόμενο Δήμαρχο η φράση ''Πολιτική Αλητεία''εναντίον μου ,είναι ύψιστη τιμή για μένα να μηνυθώ-καταγγελθώ-αναφερθώ από τους ανωτέρω, εκτελώντας την Υπηρεσία μου και το χρέος μου απέναντι στην Κοινωνία των Σικυωνίων, για θέματα που είχαν να κάνουν με ενέργειες μου που έγιναν στα πλαίσια του Νόμου με μόνο σκοπό την προστασία του Δημοσίου Συμφέροντος και τελικά του Πολίτη.
Τους ευχαριστώ διότι εξ'αιτίας των πράξεων τους αυτών, Θα έχω την ευκαιρία να αναπτύξω πλέον στις Αρχές τις ενέργειές μου για να Προστατεύσω το Συμφέρον του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σικυωνίων αλλά και τι ακριβώς έκαμαν εκείνοι,πράξεις που κανείς δεν θα είχε τη δυνατότητα να πληροφορηθεί με άλλο τρόπο.
Ας σημειώσουν απλά τα λόγια του Πρώην Αρχηγού Λ.Σ κ.Αντιναυάρχου (ε.α) Μπαντιά Δημητρίου :
"Η Αλήθεια είναι σαν τον ήλιο , καίει τη λάσπη και την σκορπίζει σαν κόκκους άμμου στον άνεμο.''
Τέλος Ευχαριστώ θερμότατα τον κ.Νικόλαο Χατούπη Μέλος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σικυωνίων και Δημοτικό Σύμβουλο ο οποίος στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και δεν συναίνεσε στις ενέργειες αυτές .
Πάνος Θελερίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Θέματα για ανάρτηση >>> Kiato.press@gmail.com

Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών του ιστολογίου μας, αντιθέτως, τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και όσα περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο.